Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

 

Zapoznaj się z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej

Polityka jakości / ISO

Od roku 2007 posiadamy Certyfikaty Zarządzania Jakością ISO 9001:2000 i ISO 9001:2008, 9001:2015.

Certyfikaty stanowią potwierdzenie, że ZOZ w Łęczycy spełnia najwyższe międzynarodowe standardy  jakościowe  i  jest  gotowy   doskonalić   procesy   zarządzania   jakością w kolejnych latach.

W ramach systemu zarządzania jakością w ZOZ w Łęczycy:

·         Zidentyfikowano i rozdzielono procesy na zasadnicze i pomocnicze;

·         Określono wzajemne oddziaływanie między procesami;

·         Określono kryteria i metody monitorowania zidentyfikowanych procesów;

·         Wyznaczono standardy postępowania lekarskiego i pielęgniarskiego oraz kryteria postępu procesu leczenia;

·         Dla procesu zasadniczego wyznaczono cele jakościowe i programy ich realizacji, które są w zgodzie z obowiązującą w ZOZ-ie polityką jakości;

·         Poprzez okresowe przeglądy realizacji wyznaczonych celów i audity wewnętrzne zapewniono ciągły nadzór nad systemem;

·         Do realizacji procesu świadczenia usług medycznych skierowano przeszkolonych pracowników oraz sprawną technicznie aparaturę medyczną;

·         Dla procesów zlecanych na zewnątrz – których szczegółowy wykaz każdorazowo jest określony w „Liście kwalifikowanych dostawców usług” – prowadzony jest nadzór polegający na kontroli i ocenie usług mających wpływ na jakość świadczonych usług.

 

Dokumentacja systemu zarządzania jakością zawiera:

·         Politykę jakości

·         Księgę Jakości

·         Udokumentowane procedury wymagane przez normy

·         Instrukcje systemowe

·         Inne dokumenty funkcjonujące w firmie zapewniające efektywność systemu jakości

·         Zapisy wymagane przez normę: ISO 9001

 

Polityka Jakości.

Zespół Opieki Zdrowotnej w Łęczycy świadczy usługi medyczne na wysokim poziomie zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi i oczekiwaniami pacjentów, zapewniając im i osobom odwiedzającym, a także personelowi przyjazne oraz bezpieczne warunki pobytu i pracy.

Mając na uwadze ciągłą poprawę jakości świadczonych usług w naszej placówce opracowano i wdrożono system zarządzania jakością zgodny z międzynarodową normą ISO 9001:2008. Obecnie 9001:2015.

 

Cele jakościowe stojące przed naszą placówką to:

·         Poprawa standardu oferowanych usług medycznych,

·         Poprawa warunków bytowych pacjentów korzystających z usług szpitala,

·         Dążenie do poprawy warunków pracy personelu,

·         Dążenie do pełnej satysfakcji pacjentów opuszczających szpital,

·         Ciągłe doskonalenie skuteczności wdrożonego systemu zarządzania jakością

 

Realizacja tych celów następuje poprzez:

·         Stałe podnoszenie kwalifikacji i świadomości pracowników, których praca ma wpływ na jakość świadczonych usług,

·         Zakupy nowoczesnego i niezbędnego sprzętu medycznego,

·         Stworzenie przyjaznej atmosfery wokół pacjenta,

·         Udzielanie pełnej informacji o postępach leczenia,

·         Sukcesywne remonty poszczególnych oddziałów i przystosowywanie ich do obowiązujących standardów,

·         Analizowanie i wyciąganie wniosków z ankiet wypełnianych przez pacjentów opuszczających szpital,

·         Zaangażowanie kierownictwa w działania na rzecz rozwoju szpitala.

 

Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy dokonując okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania weryfikuje politykę jakości przystosowując ją do zmieniających się warunków.

            Powyższa polityka jest znana wszystkim pracownikom szpitala oraz podana do wiadomości wszystkim zainteresowanym pacjentom oraz ich rodzinom.

            W oparciu o ogólne cele jakościowe opracowane są cele szczegółowe podlegające zatwierdzeniu i okresowo weryfikowane przez Dyrekcję Szpitala.

Kierownictwo ZOZ w Łęczycy zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji powyższej polityki.

 

Księga Jakości.

Księga jakości zawiera:

·         Zakres systemu zarzadzania jakością obowiązującego w szpitalu w Łęczycy,

·         Wykaz obowiązujących w szpitalu w Łęczycy procedur i instrukcji,

·         Opis wzajemnych oddziaływań między procesami systemu zarządzania jakością

 

 W ramach systemu zarzadzania jakością obowiązującego w ZOZ w Łęczycy, wyłączono wymagania dotyczące projektowania i rozwoju. Proces świadczenia usług w szpitalu opiera się na przyjętych i ogólnie obowiązujących procedurach postępowania medycznego oraz zgodnie z aktualnie obowiązującym stanem wiedzy medycznej zawartej w dostępnej literaturze.

 

MISJA  SZPITALA: „Naszym celem Twoje zdrowie”

 

WIZJA  SZPITALA: „Nowoczesny, profesjonalny szpital z szerokim wachlarzem usług  i niezawodnym personelem. Praca w nim to zaszczyt i przyjemność”

 

ISO 

DO GÓRY
Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.